.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند. سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند.(ادامه)
قاتل سریالی معتادان که موفق شده بود پای چوبه دار از اولیای دم یکی از قربانیانش رضایت بگیرد، سرانجام بعد از ۲۸ سال از زندان آزاد شد. آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از ۲۸ سال
قاتل سریالی معتادان که موفق شده بود پای چوبه دار از اولیای دم یکی از قربانیانش رضایت بگیرد، سرانجام بعد از ۲۸ سال از زندان آزاد شد.(ادامه)
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟ چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟(ادامه)
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ... عدم شرکت در انتخابات را «‌همراهی با مردم‌» نامیده؛ کدام مردم؟
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ...(ادامه)
حکم قصاص قاتل خانه وحشت در حالی تأیید شد که مدتی قبل نیز حکم اعدام او به خاطر تجاوز به سه زن جوان تأیید شده بود. قاتل خانه وحشت در یک قدمی چوبه دار
حکم قصاص قاتل خانه وحشت در حالی تأیید شد که مدتی قبل نیز حکم اعدام او به خاطر تجاوز به سه زن جوان تأیید شده بود.(ادامه)
دختر جوان که خواهان اجرای حکم قصاص قاتل پدرش بود، پس از تماشای فیلمی که درباره یک اعدامی بود تصمیم گرفت قاتل پدرش را ببخشد و با گرفتن دیه به نام پدرش یک مدرسه بسازد. دختر مقتول با دیدن فیلم قاتل پدرش را بخشید
دختر جوان که خواهان اجرای حکم قصاص قاتل پدرش بود، پس از تماشای فیلمی که درباره یک اعدامی بود تصمیم گرفت قاتل پدرش را ببخشد و با گرفتن دیه به نام پدرش یک مدرسه بسازد.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
سریال «نون. خ ۵»، «مهیار عیار»، «رستگاری»، «زیرخاکی ۴» گزینه‌هایی برای پخش از تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند. کدام سریال‌ها در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از تلویزیون پخش می‌شوند؟
سریال «نون. خ ۵»، «مهیار عیار»، «رستگاری»، «زیرخاکی ۴» گزینه‌هایی برای پخش از تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند.(ادامه)
مردی ۴ سال پس از قتل همسرش به دست یک راننده تاکسی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران مدعی شد قاتل همدست داشته و اگر همدستش را معرفی کند ،اولیای دم او را می‌بخشند. شرط فرزندان مقتول برای بخشیدن قاتل مادرشان
مردی ۴ سال پس از قتل همسرش به دست یک راننده تاکسی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران مدعی شد قاتل همدست داشته و اگر همدستش را معرفی کند ،اولیای دم او را می‌بخشند.(ادامه)
سریال «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی این روز‌ها در حال تصویربرداری است و برای پخش در ماه رمضان آماده می‌شود. آخرین خبر‌ها از سریال ماه رمضان تلویزیون + عکس
سریال «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی این روز‌ها در حال تصویربرداری است و برای پخش در ماه رمضان آماده می‌شود.(ادامه)
مردی که به اتهام قتل همسرش ۲ بار پای چوبه دار رفته بود بالاخره بعد از گذشت ۱۱ سال از وقوع قتل با رضایت فرزندانش بخشیده شد و به زودی آزاد می‌شود. مرد همسرکش بعد از ۲ بار رفتن پای چوبه‌دار بخشیده شد
مردی که به اتهام قتل همسرش ۲ بار پای چوبه دار رفته بود بالاخره بعد از گذشت ۱۱ سال از وقوع قتل با رضایت فرزندانش بخشیده شد و به زودی آزاد می‌شود.(ادامه)
مرد ۴۵ساله که حیدر نام دارد و ساکن حومه اصفهان است، سال۹۱ در جریان یک نزاع دسته جمعی با شلیک گلوله، جوانی را به قتل رساند. او بعد از ارتکاب قتل به مکان نامعلومی گریخته بود و مخفیانه زندگی می‌کرد. جوانی را که کشتم تازه رفته بود خواستگاری
مرد ۴۵ساله که حیدر نام دارد و ساکن حومه اصفهان است، سال۹۱ در جریان یک نزاع دسته جمعی با شلیک گلوله، جوانی را به قتل رساند. او بعد از ارتکاب قتل به مکان نامعلومی گریخته بود و مخفیانه زندگی می‌کرد.(ادامه)
روزهای تلخی در سال۱۴۰۱ گذشت. اما چشم‌ها و گوش‌ها بازشد. همه دیدند چطور آنها که داعیه حمایت از آزادی مردم و حقوق زن داشتند، در سر، سودای تجزیه ایران داشتند و چه نقشه‌ها کشیدند. بماند به یادگار برای آرمیتا...
روزهای تلخی در سال۱۴۰۱ گذشت. اما چشم‌ها و گوش‌ها بازشد. همه دیدند چطور آنها که داعیه حمایت از آزادی مردم و حقوق زن داشتند، در سر، سودای تجزیه ایران داشتند و چه نقشه‌ها کشیدند.(ادامه)
مرد جوانی که به‌خاطر سوءظن به همسرش او را خفه کرده است در یک قدمی مجازات قصاص قرار گرفت. همسرکشی تلخ به‌خاطر ظن خیانت در موبایل
مرد جوانی که به‌خاطر سوءظن به همسرش او را خفه کرده است در یک قدمی مجازات قصاص قرار گرفت.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حکم قاتل آیت الله سلیمانی اکنون در مرحله اقدام دادنامه است. حکم قاتل آیت الله سلیمانی در مرحله دادنامه است
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حکم قاتل آیت الله سلیمانی اکنون در مرحله اقدام دادنامه است.(ادامه)
حسین غول بعدازظهر سوم خرداد سال۹۸ در خیابان صفا حوالی میدان امام حسین و در جریان درگیری، پسری را با شلیک گلوله به قتل رساند و پدرش را زخمی کرد. وی پس از جنایت راهی مرز‌های غربی کشور شده بود که از ایران فرار کند، اما دستگیر شد. «غول تهران» بالای دار رفت
حسین غول بعدازظهر سوم خرداد سال۹۸ در خیابان صفا حوالی میدان امام حسین و در جریان درگیری، پسری را با شلیک گلوله به قتل رساند و پدرش را زخمی کرد. وی پس از جنایت راهی مرز‌های غربی کشور شده بود که از ایران فرار کند، اما دستگیر شد.(ادامه)
بی‌پرده بگوییم؛ چهره مزورانه اکبری و اکبری‌ها با یقه‌ها و پیشانی پینه‌بسته، خبر از شخصیت‌هایی می‌دهد که سراسر ریا و نفاق هستند، حامل دو رویی‌اند و تزویر به هویت‌شان تبدیل شده. در ظاهر پایبند به کشور و انقلاب‌اند اما در باطن، شیفته غرب و برای تنفس در هوای غرب، از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ حتی خیانت به خاک مادری! و با این اوصاف و "رنگ رخساره‌ای که از سر ضمیر" خبر می‌دهد، به نهادهای مهم و حساس کشور وارد می‌شوند. اکبری‌ها از مریخ نیامده‌اند!(يادداشت)
بی‌پرده بگوییم؛ چهره مزورانه اکبری و اکبری‌ها با یقه‌ها و پیشانی پینه‌بسته، خبر از شخصیت‌هایی می‌دهد که سراسر ریا و نفاق هستند، حامل دو رویی‌اند و تزویر به هویت‌شان تبدیل شده. در ظاهر پایبند به کشور و انقلاب‌اند اما در باطن، شیفته غرب و برای تنفس در هوای غرب، از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ حتی خیانت به خاک مادری! و با این اوصاف و "رنگ رخساره‌ای که از سر ضمیر" خبر می‌دهد، به نهادهای مهم و حساس کشور وارد می‌شوند. (ادامه)
۳ متهم قصاص نفس در مازندران به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) از مجازات رهایی یافته‌اند. رهایی ۳ اعدامی از چوبه دار
۳ متهم قصاص نفس در مازندران به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) از مجازات رهایی یافته‌اند.(ادامه)
حشره های داخل کیسه برنج را چگونه از بین ببریم؟
حشره برنج یا شپشک برنج ، با نام علمی سیتوفیلوس اوریزائه ، آفت های ریزی هستند که به برخی محصولات کشاورزی مانند برنج حمله می کنند و از این محصولات به عنوان غذای خود استفاده می کنند.(ادامه)
رهایی ۱۵ اعدامی از چوبه دار / مازندران
مدیرکل زندان‌های مازندران از رهایی ۱۵ محکوم به قصاص نفس از چوبه دار خبر داد.(ادامه)
این زن تهرانی 200 اعدامی را نجات داد + عکس
کسی که تاکنون باعث نجات جان ٢٠٠ نفر از چوبه دار شده و همچنان بی‌سروصدا به فعالیت‌های انسان‌دوستانه اش ادامه می‌دهد، بانوی ٦٨‌ساله و ساکن تهران است.(ادامه)
ادویه ها بخشی از گیاهان عطری هستند که به عنوان چاشنی و طعم دهنده با انواع غذا ها ترکیب می شوند. هر آنچه باید در مورد خواص ادویه جات بدانید
ادویه ها بخشی از گیاهان عطری هستند که به عنوان چاشنی و طعم دهنده با انواع غذا ها ترکیب می شوند.(ادامه)
شمال نیوز : مادر داغدیده قائم شهری پای چوبه دار و لحظاتی قبل از اجرای حکم اعدام برای قاتل پسرش دو شرط گذاشت تا او را آزاد کند. شروط جالب خانواده مقتول مازندرانی برای بخشش قاتل در پای چوبه دار
شمال نیوز : مادر داغدیده قائم شهری پای چوبه دار و لحظاتی قبل از اجرای حکم اعدام برای قاتل پسرش دو شرط گذاشت تا او را آزاد کند.(ادامه)
رهایی ۱۲ محکوم به قصاص از چوبه دار
رئیس کل دادگستری مازندران از رهایی ۱۲ محکوم به قصاص نفس از چوبه دار خبر داد.(ادامه)
رهایی یک محکوم به قصاص نفس با رضایت اولیای دم
یک محکوم به قصاص با تلاش مقامات قضایی شهرستان بابل اعضای شعبه ی صلحی شورای حل اختلاف مستقر زندان بابل و رضایت اولیای دم مقتول از قصاص نجات یافت.(ادامه)
رهایی از چوبه دار در شب قدر
محکوم به قصاص پس از تحمل ۱۳ سال حبس در زندان شهرستان بابل از دار مجازات رهایی یافت.(ادامه)
بهترین مواد غذایی برای صبحانه مقوی
صبحانه وعده غذایی مهمی است که حتی یک روز جهانی هم به نام آن ثبت شده است و باید دارای مواد مغذی و ترکیبات غذایی باشد تا انرژی لازم در طول روز را تامین کند.(ادامه)
خواص قابل توجه زردچوبه
زردچوبه به مدت هزاران سال در آسیا مورد استفاده قرار گرفته است و بخش عمده ای از آیووردا، طب سنتی چینی، داروی سیدها و اونانی را تشکیل می دهد.(ادامه)
رهایی یک محکوم از اعدام در شب شهادت حضرت زهرا (س) در بابل
رئیس کل دادگستری مازندران از راهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار با اعلام رضایت اولیای دم در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بابل خبر داد.(ادامه)
رهایی ۳۲ محکوم به قصاص در مازندران
گذشت اولیای دم در مازندران ۳۲ محکوم به قصاص را از چوبه‌دار نجات داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.